Visit hos Heatons :)

Som utlovat forra veckan sa kommer lite reseskildningar fran min tid hemma och paresande fot i Sverige+ England.

DEL 1:  STAINES och London

Efter ett kanslyfyllt farval pa Brisbane Airport och en drygt 27 timmarlang resa sa landade jag pa Heathrow Airport lordag kvall.  Lite halvt forvirrad (= sleep deprived) hoppade jag pa tunnelbanan och begav mig in till Earls Court dar systrer Karin och underbara vannen Helena vantade pa mig.  De guidade mig och min 29kg tunga vaska till Helenas lagenhet dar jag fick en efteterlangtad dush innan vi gav oss ut pa middag. Sedan var det i stort sett tack och go natt for min del -av den enkla anledningen att  jet lag is a bitch!
Sondagmorgon avnjot vi en supermysig frukost och sedan hoppade jag och Karin (och den supertunga vaskan) pa tunnelbanan tillbaka till Heathrow dar svagern Mr Martin hamtade oss i den fina volvon som familjen Heaton inforskaffat.  Och sa korde han hem oss till huset i Staines dar Kristine och lilla Elsa vantade 🙂

Sedan spenderade jag en dryg vecka i Staines med att bara umgas och njuta av det underbara sallskapet fran mina systrar, underbara lilla Elsa och Mr Martin.

* Karin tog mig till ett mycket bra gym med roliga klasser. Tummen upp!
* Jag spenderade en formidddag med bade Kristine och Karin (olika ganger) i stadscentrum. Valdigt mysigt och helt tillrackligt! Och det finns inte en men TVA chokladbutiker i kopcentret. Det ni!!

* Staines har bra promenadvagar,  fina parker och ar helt enkelt valdigt familjevanligt. Och mysigt! I like!!
* Mr Martin introducerade mig for spelet reversi och jag ar nu helt fast i det och jag ser fram emot en ultimate tournament nasta gang vi har familjen samlad!
* Elsa ar helt fantstisk. Jag funderar ibland om Gud gjorde fel och skickade mitt framtida barn till Kikci och Martin for hon ar en san unge som jag alltid haft  for mig attt jag skulle fa – busig och glad och modig och ivrig och sportig. Hejja Elsa!

 

Har far ni lite kort:

DSCN4539 DSCN4495 DSCN4468 DSCN4462 DSCN4409 DSCN4366 DSCN4360

 

Märkt ,

2 tankar om “Visit hos Heatons :)

  1. MorEva skriver:

    Jag är just hemkommen från ”Karin and the Heatons” .Jag har haft det underbart och avkopplande och njutit av dem alla. Ja, lilla Elsa är underbar! Och vet du vad jag upptäckte och förmedlade till ”Karin and the Heatons” : Jo.lilla Elsa är lik dej Anna ! Ja,så kan det gå och så kan det bli i många familjer. Just nu är jag hos härliga familjen Fridenströms. Här finns underbara blåbärsögon;Noomi och Manne (och förresten deras mor+ far också) Här upptäcker vi att Noomi är lik Rut och Manne är lik Simon.
    Älskar dej,Anna ! ♥♥♥

  2. kohnbergk skriver:

    Vilket härligt blogginlägg!! 😀 I love u sis!

Lämna en kommentar